On Mon, 10 Mar 2014, Paul Lacatus (Personal) wrote:

> Azi am rulat un test scurt de citeva ori . Rezultatul este mai jos .
> Discurile nu au sectoare realocate  inca . Ce sa fac sa le schimb pe
> cele doua ?

        Nu inca. E vorba de un singur sector, altele realocate nu mai
sint, si chair daca ar fi ar trebui sa incepi sa te panichezi pe la
15-20..

        Datavault... samsung... valeleuu...! CPU-ul e un amd si chipsetul
nvidia?

--
I'm a genuine network and sys admin.
I swear, I curse, I stick my dick into things in order to fix them.