Quoting Victor Larie <victor.la...@gmail.com>:

> masina e desktop

Este OK si asa. Eu folosesc ZFS pe un parlit de Laptop cu 3GB RAM. Am pus
ZFS pt. ca am nevoie sa vad cum erau niste directoare sa zicem acum jumate
de an(zfs - snapshot). Nu vei avea cu zfs viteze mai mari ca pe ext4,
din contra, dar ai alte avantaje fata de ext4 sau LVM sau md-raid.
Daca aceste
avantaje iti convin, dar cu o reducerea a performantei, at. este OK. Dar daca
ai fisiere care se comprima bine, e posibil sa mearga chiar mai repede
decat pe
ext4(depinde de pattern-ul de access la date, si ce faci pe desktop-ul ala).
   Oricum, trebuie/ar trebui sa ai si backup.