Multumesc pentru toate raspunsurile. Din motive mai mult sau mai putin
obiective, n-am mai apucat sa fac gestul asta minim, de bun simt.

Totusi, raman cu o intrebare pentru toti colistasii care mi-au recomandat
solutia "si restul pt /". Eu inca experimentez diferite distributii, n-as
vrea ca sa pierd la fiecare reinstalare (daca se intampla) si datele din
/home.

In orice caz, cred ca stiu ce am de facut. Multumesc.
V.

Victor Larie | +40 744 236 706