Eu as face GPT, cam asa:

- partitie swap 1 GB sau ceva de genul.

- partitie /root ext4 pe un singur hdd, 20GB ar trebui sa fie suficient.

- partitie, marime depinde cate date personale ai (poze, documente,
cod, etc) - md raid 1 -  /home. Pe asta poti sa faci si backup local
la /root pentru rollback sau daca crapa hdd-ul respectiv.

- partitie ext4 pe care sa tii torrente, filme, muzica, etc, chestii
neimportante care halesc mult spatiu. Cate una pe fiecare hdd. Pe
hdd-ul cu /root tii chestii mai statice, pe celalalt torrentele ca sa
nu faca i/o pe hdd-ul cu root-ul.