Pentru ca am inceput procedura de inlocuire a HDD in serverul meu de
acasa ( samsung-uri cu 27000 de ore de functionare care incepusera sa
dea cite unul doua sectoare cu bube, raman cu patru discuri de 1TB
rezonabil functionale .  M-am gandit sa fac si un NAS mai Low Power sa
nu mai folosesc serverul mare tot timpul  cu unul doua discuri din cele
recuperate . AM luat o placa Mini ITX KBN-1 cu chipset AMD Kabini.  Are
doua stat 6Gb/s , LAN Gbit , USB 2.0+3.0  . Pare OK .

Nu i-am dat inca drumul ca nu mi-am eliberat discurile , schimb unul
cite unul , dar intrebarea este :

Ce sa pun pe el ?

Variante :

1. Centos 6
2. FreeNAS
3. Open media vault

vreau samba, nfs si subversion . Varianta 2, 3 s-ar descurca cu
subversion ?  Pe doi as putea incerca ZFS , s-ar descurca pe proc
respectiv cu 2GB ram ?