În data de 30 martie 2014, 23:03, manuel "lonely wolf" wolfshant <
wo...@prolinux.ro> a scris:

> ai si pe centos: http://ftp.ines.lug.ro/elrepo/kernel/el6/x86_64/RPMS/

Incearca OPEN-E, bazat pe linux:
http://www.open-e.com/products/open-e-data-storage-software-v7-lite/ - il
poti instala pe stick usb, de fapt poti descarca direct imaginea de stick.

sau Nexenta, bazat pe Solaris (ZFS included). Merge, teoretic, de pe stick
usb, dar booteaza ffff incet: http://nexentastor.org/

OPEN-E fff stabil, testat ca shared storage pentru vmware esxi
Nexenta la fel de stabil si flexibil, doar ca nu l-am testat atat de mult.