On 03/30/2014 11:03 PM, manuel "lonely wolf" wolfshant wrote:

> ai si pe centos: http://ftp.ines.lug.ro/elrepo/kernel/el6/x86_64/RPMS/
sigur, de obicei folosesc kernel-ml dar daca nu iti pleaca anaconda la
install elrepo nu te ajuta. (alt exemplu : mb cu placa de retea alx.
daca nu ai kernel nou nu poti sa iti instalezi kernelul de elrepo; pui o
placa pci si pe urma faci instaluri)
Un alt motiv punctual pt care am recomandat fedora e php-ul. Instalarea
de owncloud cere un php mai nou decit e in centos. (am rezolvat cu
repu-ul remi). Cu fedora ai totul bleeding edge (nu am avut probleme cu
stabilitatea dar mi-au trebuit 2 ani sa ma obisnuiesc cu systemd (cea ce
a fost un lucru bun ca rhel7 e dupa colt))

Adrian