On 04/19/2014 09:31 AM, petrescs wrote:
> Daca tot esti la testari, ai putea te rog sa faci o comparatie intre samba
> si nfs pe care le ai acum cu nbd? Am auzit ca ar avea performante mai bune
> decat nfs, insa nu am testat personal. Multumesc.
sunt tehnologii complet diferite (ar compara mere cu pere).
Comparatiile pot fi: samba vs nfs (exported shared filesystems)
sau iscsi vs aoe vs nbd (exported block devices)

btw: pentru retea locala, daca vrei sa exporti block device incearca cu
aoe ... am auzit ca ar avea latente mult mai mici si intrucit nu e la L3
si consumul de cpu e mai mic.

NB. : un bloc device exportat NU trebuie folosit (montat) si in alta
parte. (adica nu poti sa il montezi pe server si sa il exporti si prin
nfs sau samba)

HTH,
Adrian