Ce spui tu acolo bre ?
aur si argint ? hai termina cu mistocareala  ca alea sunt aur si argint
tehnic nu de facut podoabe . Iar din nu stiu cate mii de placi abia daca
obtine un gram de aur. are utilaje sa separe aliajele ? ca sa nu o mai dam
in diverse.
Daca vrei sa teturnezi topicul do it dar lasa balacarelile  tibi ca stiu ce
vrei sa zici , sugubat cum esti haidem sa bagam o gluma .

Facusi NAS-ul ala ? Zi ne concluzii please . Merci !