Pai iertat sa-mi fie dar aia de nu fac diferenta intre cheia franceza si un
ciocan nu fac diferenta nici intre o compinenta de calculator si alta.
Totusi. Sa nu o ducem in extreme.
Am zis clar,  pot merge la yn atelier sau servuce IT sa isi rezolve
problema. Doua strap-uri nu cred ca sunt bai.
Tibi,  de ce zici ca e milogire. Noi avem in service carca de placi oe care
ne pregarim sa ke arubcam. Daca cubeva vine si ne cere nu stiu ce ii dam
okaca si du-te nene sanatos.
Am zis aici ca am un NAS de la Western Dugital si il dau moca,  doar sa isi
bata capusorul cine doreste sa faca debrick. Il dau moca. Nimeni amator. Un
hard de 1 TB minim si avea propriul NAS cloud. My Book Live se numeste
trasnaia. Puteti vedea specificatiile pe siteul producatorului. Varianta cu
un hard disk. Mai am unul dar care face disk dinamic by default din diya
harduri. Se baga cineva?  Nu cred. Azi am primit un barebone complet MSI cu
2 GB RAM si procesor 478. Merge un media vault pe el de nu se poate. Are
toate trasbaile,  tuner fm,  afisaj lcd ptr diverse stari ....

Referitor la R Pi si consum.
Modo groso 20W cu tot cu HDD de 3,5" . Daca bagi HDD de 2,5" scade si
consumul. O sursa de 5Volti circa 4 sau 5 Amperi fiind suficienta.
În data de 23.04.2014 13:07, "manuel "lonely wolf" wolfshant" <
wo...@prolinux.ro> a scris: