Daca vreti ceva hardcore sa ca satisfaca din Toate punctele de vedere
folositi Parallella .

Pe NAS ieftin de vreo 3,4 mil de regula am vazut ca vin ele cu suport de
Bittorent . Unele .
Altele , poti sa dai cu ele de pamant ca degeba .
Nu stiu de voi dar eu pentru NAS si alte traznai mai folosesc si Samsung
SmartHUB  conectat in retea.
Sa vezi ce merg HD-urile over wi-fi de zici ca nu-i adevarat. Pus pe
telefon atata aplicatia lui cat si ceva DLNA Client pentru android , sa
vezi distractie.

Un router de 3,5 mil , care are si porturi usb savezi ce stie de toate
protocoalelele de zici ca nu-i adevarat .
Acasa am setat routerul ca ftp server , infipt un HDD pe usb in Mufa si
lasat Cobian sa faca backup pe el.

Merge Uns .

Din experienta va spun ca multe NAS-uri care nu au client de bittorent ,
nici nu vor avea sau nu vei putea face vreo traznaie fara sa afectezi
performantele .

Procesorul si RAM-ul sunt dimensionat cumva incat s sa faca DOAR task-ul
ala . Ii mai dai ceva de facut , aleluia !

Ori te trezesti cu el in diverse ipostaze nu tocmai faine . Ori iti vine sa
il arunci pe geam.

Pentru mine raspberry pi este super ca si NAS. Cu HDD pe USB poti junge
pina la 30MB / sec  dar asta conectand HDD-ul pe USB 2.0 direct in portul
USB al PI-ului si NU in hub care are downstream .

Pe cardul SDHC scrii cu maximum 12MB/s