On 22 aprilie 2014 23:20:11 EEST, Andrei POPESCU <andreimpope...@gmail.com>
wrote:

>Eu am un HDD WD extern mai vechi (160 GB), pe care am încercat să-l
>conectez printr-un hub USB (pe direct nici nu se urnește, probabil nu
>primește curent suficient).

Probabil are nevoie de mai mult. Discurile vechi sugeau cam 1A, ceea ce
depaseste cu mult ceea ce poate da un singur port USB 2.0 De aceea se si
alimentau din 2 porturi puse in paralel

>Am încercat să alimentez Pi-ul din tot felul de surse (încărcătoare de
>mobil de 1A, multiplu cu mufă USB, etc), inclusiv din același hub USB
>care este destul de forțos (13 porturi, pe sursă scrie că scoate 4A la
>5V), dar începe să scuipe tot felul de chestii în consolă și devine
>inutilizabil (load foarte mare) imediat ce încearcă să monteze o
>partiție de pe HDDul extern.
Nu conteaza din ce alimentezi PIul. Nu stie , by design, sa dea suficient mai
departe. Alimenteaza direct discul din sursa si probabil va merge.