> problema este banală si clasică, eu am înțeles că, totuși, 86.100.100.100
> și 86.200.200.200, deși probabil din subneturi diferite, sunt în acelasi
> domeniu de broadcast, practic am înțeles că, într-un switch providerul i-a
> mai alocat un port și i-a mai dat un IP (de altfel se înțelege din emailul
> initial că a primit câte un gateway pentru fiecare ip).
> Mai mult, de obicei dacă un provider vrea să ruteze prin ip-ul tau alt ip
> atunci îți va da cel putin un /30 nu un /32.

1. daca cele doua adrese alocate s-ar afla in acelasi domeniu de
broadcast dar cu subneturi diferite ar trebui sa fi primit si un default
gateway + subnet mask pentru cel de-al doilea ip, si nu a primit.
 asa ca most likely se afla chiar in situatia

2. ... in care are probabil un subnet foarte mic routat prin celalalt
ip. Nu ca ar fi relevant daca e /30 sau /32, providerul face
configurarea aproximativ la fel.