> Salut,
>
> Folosim la munca asa ceva, e cam bloated pt gusturile mele, dar
> functioneste. Am facut multe bare metal backup/restore pe multiple OS-uri.
> Pt restore nu ai nevoie decat de un LiveCD (bazat pe CentOS, facut de ei),
> bootezi, setezi IP, apoi din admin panel ii zici unde sa faca restore si la
> ce anume si aia e.
> Straluceste la block level backups, dar se stie si cu fisiere (mai putin
> "stelar") si are addons pt MySQL, MSSQL etc a.i. poti merge dincolo de
> "crash consistent" daca-i musai.
>
> HTH
> [...]
Corect cu restore dar cum faci imaginea cu masina ruland ? Aici e duda !
omul vrea imagine 1:1 a drive-ului ca sa faca easy restore ulterior  si
daca se poate , probabil , automat . Vezi ca zice - Set and Forget ! Desi
la nici un SysAdmin nu am vazut sa lase softul sa faca el de capatana lui
traznai . Munca manuala , desi este mai grea este mai sigura si te fereste
de belele ulterioare !

Poate gresesc eu ! I'm getting old !