On 23/7/2014 5:35 PM, Abibula Aygun wrote:

> Imagine 1:1 cu sistemul pornit , memoria plina de fisiere deschise ,
> sistemul de fisiere si ala utilizat .
> Poti face  dd if=/dev/sda of=/dev/sdb cu conditia ca   sda sa nu aiba
>   sistemul de operare pe el si sa indeplineasca conditiile de mai sus.
>
> Pentru Uzeri de Win am folosit cu succes bacula si s-au descurcat !
Eu am clonat sute de sisteme atat cu dd cat si cu rsync, fie ele si
windows, toate cat erau pornite si in mare parte cu serviciile oprite
(dar nu obligatoriu), exceptie facand reteaua si ssh.

Este drept ca nu am avut o experienta indelungata migrari de windows,
dar nu cred ca este vorba de windows aici.

la orice clonare cu dd sau orice low-level, dupa finalizare este
recomandat (nici nu stiu daca porneste fara) fsck.

Din acest motiv nu inteleg partea cu 1:1, decit daca te referi strict la
memorie.