Salut,

Aș vrea să aflu și eu dacă cunoașteți soluții "oficiale" care să permită
logging-ul comenzilor și al outputurilor (bonus points dacă asta e
opțională) care sunt executate de diverși useri pe un sistem linux folosind
bash interactiv.

Planul e să pregătesc un server pe post de jump server în care userii să
intre cu ssh și să poată executa comenzi bash de bază (gen cat, grep, cd,
ls, etc) și să poată face telnet/ssh pe alte sisteme.

S-a pus problema auditării tuturor comenzilor și outputurilor existente.

Metoda brute force ar fi cu editarea surselor bash, telnet, ssh și
recompilare, sau folosirea unor wrappere care să facă tee într-un fișier,
dar înainte să mă dau cu capul de pereți aș vrea să întreb dacă cunoașteți
ceva soluții standardizate pentru problema asta.

Mulțumesc!

P.S. Momentan studiez asta:
http://www.pointsoftware.ch/en/howto-bash-audit-command-logger/