On 12/03/2014 07:26 PM, Dan Borlovan wrote:
> Poate-mi scapa mie, ca nu-s prieten cu python
>
> Daca ai un fisier referit de mai multe ori ce faci?
>
> Daca ai referinta circulara ce faci?

Fac tot ce e romaneste posibil, adica nimic :)
Ideea cu lista de fisiere era ca poti sa verifici pe unde ai trecut, dar
nu am mai facut din graba.
Functia asta se uita daca a mai trecut:
---------
def file_finder(filename):
     try:
         f = open(filename)
         file_list.append(os.path.abspath(filename))
         for line in f:
             tag, nextfile = line.strip().split(":")
             if tag == "filename":
                 if os.path.abspath(nextfile) not in file_list:
                     file_finder(nextfile)
     except:
         print "File not found"

Am pus codul pentru a exemplifica ce vreau sa zic cu apelul recursiv.
Mai sint chestii de schimbat (ar trebui un dictionar nu lista, folosit
getopt etc)
Pina una alta, nici nu e clar care e scopul cautarii fisierelor :)

Cip