> M-a batut la un moment dat gandul sa incerc si eu o solutie (cu perl, of
> course :P), dar n-am avut timp. IMO, cel mai decent e sa mentii o lista de
> nume de fisiere aflate la care sa atasezi un flag daca le-ai citit. (un
> hash de forma nume => flag, unde flag incepe prin a fi 0, de ex).
> Initializezi aceasta lista cu numele fisierului initial si 0.
>
> Dupa aia, atata timp cat ai fisiere cu flagul 0 in lista, alegi unul, il
> setezi pe 1 si citesti din el nume de fisiere. Daca nu exista in lista, le

Te complici

Dai de un fisier
- daca e in hash, e citit, move on
- daca nu e, il adaugi in hash (doar cheie, nu ai nevoie de valoare) si apelezi
recursiv functia cu noul fisier

Doar daca esti pe nu stiu ce microcontroller fara memorie si nu-ti permiti
recursivitate, atunci te joci de-a lista cu flag-uri

Dan