On 12/03/2014 08:01 PM, Petru Ratiu wrote:

> Si-asa se poate, am presupus ca fisierele sunt destul de mari (ca ajungi sa
> le tii deschise pe toate din el si risti sa ramai fara filedescriptori).
> Also daca tii hashul ala intr-o forma care sa poata fi editata de procese
> separate, poti porni mai multi scarmanatori de fisiere in paralel.

Multumesc tuturor pentru sugestii! o sa vad ce pot face (o sa reincerc
treaba in python - probabil cu sets) ..
Pentru clarificare problemei: la CERN se foloseste un toolkit numit ROOT
ce are un interpretor C++ numit cint..
O mare parte din analize se fac scriind macro-uri (scripturi pentru
c++), iar un macro poate chema mai multe macrouri care pot chema alte
macrouri in care se instanteaza obiecte samd..
problema me e la o analiza imi da niste chestii ciudate la un obiect
anume (fara sa crape cumva ca altfel l-as vedea in trace). scopul e sa
caut in tot chainul de macrouri unde anume se instanteaza acel obiect ca
sa pot sa inspectez bucata de cod respectiv.

Multumesc!
Adrian