Nu era si nu este intentia mea de a porni un distro flame :)
 OpenSUSE chiar si cu evergreen intr-adevar ofera un suport limitat (nov 2016).
 De ce Centos? As vrea un raspuns documentat (valabil si pentru restul
raspunsurilor). Miine o sa-l instalez intr-o masina virtuala sa-l vad cum arata
si cum se misca.

 Linux from scratch iese din calcul, pentru ca din pacate acum nu mai am timp
sa mai stau de compilari, bibileli, etc. Am facut asta acum ~ 15 ani, atunci
aveam timp de asa, a fost frumos, m-am jucat inclusiv cu compilari distribuite,
acum insa din pacate nu se mai poate.
 Multumesc pentru timpul acordat.

     On Thursday, May 14, 2015 9:16 PM, Gabriel GANEA <gga...@alpha.rmri.ro>
wrote:

 On Thu, May 14, 2015 18:48, Petru Ratiu wrote:
> E abia joi, vinerea era zi de distro flame.
>
> Ofc, Linux from scratch :)

Deşi sunt de acord cu rpetre (încă nu-i vineri), cred ca OpenSUSE --
fie el şi cu „evergreen” -- nu se încadrează în orizontul de timp
solicitat [1].

[1] https://en.opensuse.org/openSUSE:Evergreen

HTH.
Gabi G.