...and the winner is Debian 8.
Dar si asta are hibele lui so... to be continued.

     On Monday, May 18, 2015 10:05 AM, Nicolae Moldoveanu
<moldoveanunico...@yahoo.com> wrote:

  Salut,
  Varianta 1 iese din discutie, sper ca reiesea asta clar cind am zis ca vreau
sa criptez tot. Pentru varianta 2, banuiesc ca trebuie sa fie inclus in SO.
Totusi, din ce am inteles eu encfs cripteaza fisierele individual, nu la nivel
de block.
 Oricum, vad ca pina acum toate distributiile cu LUKS configureaza aiurea
swap-ul cind folosesc optiunea de criptare a directorului home.
 Mai sapam...

     On Monday, May 18, 2015 8:42 AM, Iulian Murgulet <gul...@casbv.ro> wrote:

 În 2015-05-15 18:52, Nicolae Moldoveanu a scris:
>  Ok... CentOS s-a comportat sub asteptari, chiar si cind am instalat
> fara criptare, cu partitionarea default: pur si simplu nu pleca.
>  O sa incerc si LinuxMint. Si da... ma intereseaza o schema de backup
> pt laptop, macar sa-mi fac idee.
>  Weekend placut,

  Sunt mai multe variante, posibile:

1.

Daca nu cripezi tot discul, sau vrei sa folosesti un live-cd unde sa
instalezi bdsync

aici ai un tutorial scris de mine:
http://xmodulo.com/remote-incremental-backup-luks-encrypted-disk-partition.html

2.