Nicolae Moldoveanu wrote:
>  Salut,
>  Vreau sa instalez pe laptop-ul personal o distributie care sa ofere
> urmatoarele: - criptare, de preferat tot. Din ce am studiat pina acum, in
> aceasta varianta (LUKS), partitia swap nu este criptata sau nu am stiut eu sa
> aleg corect optiunile - stabilitate in doua sensuri* soft-uri fara bug-uri si
> compilate corect* suport pe multi ani de acum incolo, sa nu necesite ca peste
> 1-2 ani sa trebuiasca sa rad tot si o sa o iau de la capat - suport pentru
> intel i7 AES-NI (din teste cryptarea se misca cam de 6 ori mai repede) -
> [...]
[…]

Greu de găsit o distribuție care să mulțumească un utilizator sofisticat
în toate privințele la instalarea implicită. Alege-ți una care să fie
îndeajuns de flexibilă pentru ce vrei tu și pe care să o știi îndeajuns
de bine (Ubuntu, înțeleg?) și bibilește-o până iese ce îți place. Dacă
nu ai reușit să faci la instalare partiția swap așa cum vrei, ce te
oprește să o (re)creezi mai apoi după plac?

Mie în ultimii vreo 5 ani doar Gentoo-ul mi s-a părut îndeajuns de
personalizabil. Da' în ultima vreme caut o distribuție în care să-mi fac
treaba doar cu pachete pre-compilate, pentru că încerc să folosesc și
hardware mai vechi, pe care nu se poate pune problema să recompilez
lunar Chromium. Și nici nu vreau să fiu dependent la actualizarea
pachetelor de alte mașini mai răsărite. Deocamdată, cel mai aproape de
ce vreau io e OpenBSD… Dar și la ăsta e de citit când faci actualizări,
cel puțin o dată pe an.

În altă ordine de idei, toate mailurile tale îmi intrau în Spam la
Gmail. La primul mail am verificat IP-ul și părea curat, din ce am văzut
la https://mxtoolbox.com/blacklists.aspx . După al treilea, mi s-a acrit
și am modificat filtrul asociat listei RLUG, i-am bifat opțiunea „Never
send to Spam”, așa că să nu mă întrebi dacă problema mai apare sau nu. :-]