Salut,
 Intradevar scriu din interfata web a lui Yahoo, de pe un Ubuntu 14.04 LTS,
care probabil nu o sa mai stea mult pe aici. Sa vedem cu ce va fi inlocuit.
Mi-a zis si un coleg ca si lui i-au ajuns mailurile mele in SPAM. Destul de
ciudat.
 In alta ordine de idei, saptamina viitoare o sa testez linuxmint si pc-bsd.
 O seara buna,

     On Saturday, May 16, 2015 3:24 PM, Mișu Moldovan <du...@l10n.ro> wrote:

 Catalin Muresan wrote:

> Why is this message in Spam? It has a from address in yahoo.com but has
> failed yahoo.com's required tests for authentication.  Learn more

Mulțam, dar nu pare prea relevantă explicația, dat fiind că mailurile
lui par trimise din interfața webmail Yahoo. Deci nici verificarea
IP-ului mailului inițial pentru blacklisting nu prea avea sens, realizez
acuma. Din surse: