On 20/8/2015 8:05 PM, Petru Rațiu wrote:
> Adica zici ca astea merg si rulate la el pe statie si de comis si deploy se
> poate face la codul gata mantzocarit?
>  Asta inseamna ca code review si security acceptance si alte alea se fac pe
> codul final (caz in care tratez astea ca pe niste scule de development cu
> care nu vreau sa am de-a face) sau pe codul initial (caz in care procesul
> de build , deploy, rollback, bla e tot la mine in curte).

iarasi, as prefera sa-si dea cu parerea si cei mai versati in ale
composer si laravel (pana acum cred ca la mine se poate numi  'scratch
the surface', si mai mult in laravel, fara composer), dar din cultura
generala pe care o am si din ce am citit se poate urma calea de
dezvoltare si deploy pe care am precizat-o in mailul anterior (dar pe
care hipsterii programatori o sa o huleasca, nefacand parte din
filosofia lu' laravel si al composerului)

da, inteleg, apare un bug in modulul 14, dai comanda de update si s-a
rezolvat (si ca in bancul ala, rezolvi un bug apar inca trei :-P); insa
mie unuia nu imi place deloc ideea ca php-ul sa se poata updata pe sine
(cu singura exceptie notabila fiind wordpress-ul unde ... asta e, dupa
noi potopul); cu atat mai putin sa rulez un script (mai ales sub root)
care cine stie ce spanac face si ce mai executa
prefer sa-si bata capul pe dev cum vor ei dar pe productie fac doar ce
le permit eu (si macar de ar merge intotdeauna filosofia asta)

Alex