On 20/8/2015 8:05 PM, Petru Rațiu wrote:
> si corect, da' sa mor daca gasesc cum. Cu developerii nu prea pot sa fac
> treaba, ei considera ca si-au terminat misiunea cand codul e comis si trece
> testele la ei pe statie (iar draciile astea metrosexuale ii ajuta foarte
> mult cand vine vorba de neglijat probleme de care-mi pasa numai mie).
deja offtopic: macar testeaza cu date reale sau cum am mai vazut bat din
palme ca le merge soafta la 100 de inregistrari in baza si dupa aia
ridica din umeri ca de ce nu merge cand ai vreo 50 de clienti calare si
o baza de date nici macar medie, dar cu un numar de inregistrari (normal
de altfel) pe care nu l-a testat nici cutzu ?

Alex