> trece
> deja offtopic: macar testeaza cu date reale sau cum am mai vazut bat din
> palme ca le merge soafta la 100 de inregistrari in baza si dupa aia
> ridica din umeri ca de ce nu merge cand ai vreo 50 de clienti calare si
> o baza de date nici macar medie, dar cu un numar de inregistrari (normal
> de altfel) pe care nu l-a testat nici cutzu ?

Da, nu, irelevant. Cate un pic din toate trei. Nu prea pot intra in detalii
fara sa dau chestii din casa :) Sa zicem ca daca am face o diagrama
tridimensionala unde axele ar fi performanta , volum, bani, s-ar putea
identifica zone in spatiul ala de probleme unde se aplica sau nu dilema
asta a ta, iar zona in care se aplica are la randul ei subzone in care
merita sau nu sa-ti bati capul. (la randul lor impartite dupa care cap e
ala batut si pentru cine merita, samd, samd).

Dar cum ziceai, deja e offtopic.

--
P.