On 20/8/2015 11:22 PM, Petru Rațiu wrote:
> Respira, inspira si mai zi o data ce vrei sa faci, cum credeai ca ar trebui
> sa mearga, ce-ai incercat si ce nu iese.
imi trebuie un IfDefine CEVA cu care sa pot face diferenta intre un
server pe linux si un wamp pe windows,  unde CEVA = ??? asta e intrebarea
avand in vedere ca pe linux e 2.2 si wamp-ul e 2.4, ar merge cu
APACHE24, dar e o mare ciolaneala
am incercat cu COMSPEC si WINDIR, dar nici nu se uita la ele, cred ca
trebuie sa sap sa vad unde pot sa ii adaug un -D de care sa tina seama ...

Alex