> trebui
> imi trebuie un IfDefine CEVA cu care sa pot face diferenta intre un
> server pe linux si un wamp pe windows,  unde CEVA = ??? asta e intrebarea
> avand in vedere ca pe linux e 2.2 si wamp-ul e 2.4, ar merge cu
> APACHE24, dar e o mare ciolaneala
> am incercat cu COMSPEC si WINDIR, dar nici nu se uita la ele, cred ca
> trebuie sa sap sa vad unde pot sa ii adaug un -D de care sa tina seama ...

Poti fi taran si sa te folosesti de ifModule, sa alegi unul care e pe unul
si nu e pe altul. Inteleg ca vrei sa faci asta pe anumite doua hosturi, nu
in general. Also, daca unul e apache2.2 de linux si altul e apache2.4 de
windoze, de ce doamne iarta-ma au acelasi config? Poti tranti un snippet
doar pe unul dintre ele si gata.

--
P.