On 20/8/2015 11:22 PM, Petru Rațiu wrote:
> No offense, da' si procesorul sintactic pare afectat destul de grav. Zic
> fie sa astepti pana maine sa iasa alcoolul etilic din sistem, fie sa
> incerci o reinitializare a  procedurii de formulare a problemei.
mai mult de nervi decat de bere, ca dupa ce-am vazut meciul m-am luat cu
mainile de cap (si nici macar nu sunt microbist)

mda, citisem si eu ca IfDefine nu tine seama de SetEnvIf si probabil
nici de alte env-uri, si nici nu mai incercam asta, ca era clar o
operatie sortita esecului
pe linux (cel putin debian, ubuntu etc) poti sa te joci cu
/etc/apache2/envvars, dar prefer sa modific doar in apache-ul de pe
geam, ca ala e oricum la misto (a se citi de teste)
o sa incerc sa ma uit cum si pe unde este rulat apache-ul in wamp si
sa-i dau vreun parametru, speram sa se fi lovit vreun colistas de ceva
asemanator si sa-mi dea un punct de pornire, ca gogu nu e prietenul meu
la ora asta

Alex