...cuvantul de baza e  in asertiunea de mai sus e ...."slackware".
Tema de casa pentru dacii liberi cu Kogaion / Argentos: CAND se va instala
Oracle pe "jucaria" voastra ... si DACA va fi suportata de Oracle.....
atunci puteti vorbi de mediu "enterprise". Sau cand veti putea asigura un
suport DECENT pentru orice model de SERVER tier 1 scos in ultimii 10 ani.
Sau sa asigurati suportul pentru pachetul X inca 5-6 ani de acum incolo. Ma
opresc aici desi pot sa continui...dar cred ca ati prins ideea.
Rugamintea mea e sa nu mai folositi buzz-word-ul "enterprise" ca riscati sa
produceti o usoara iritare celor care stau prin datacentere mai mult decat
cu familia (din pacate....). Si sa nu fiti luati in serios ....