1 armia are alte reguli. nu neaparat enterpraiz. dar nu riscam nimic de
cand cu alcaida, isis, tavariscii de la est/grecia si fascistii din patria
evropeana
2 costel? nu l-am gasit pe costel in http://rogentos.ro/ -> echipa

t.

ps: costel era rima la aristotel. pentru cititorii regregretatului
catavencu. adica pe cand unii erau inca elevi in clasa pregatitoare pentru
gradinita.