...pai tocmai ca "armata si agenturili" au alte reguli ... mai "super
enterprise"...  am facut instalari "by proxy" la servicii secrete din tari
NATO cu reguli gen "no phones / laptops / USB sticks / optical media...
everything you use must be downloaded by our team and no bit of info or
equipment leaves the building"... sau personal in conditii similare de
curand mai aproape de casa. Daca le zici la paranoici din astia de un
packet nanager numit vasile s-ar putea sa te trimita sa lucrezi intr-un loc
cu racoare si care NU e datacenter.