Salut,
Dupa cum poate ati aflat anterior, incerc sa pun pe picioare un proiect cu
openstack.
Am configurat deocamdata doua masini, una pe post de controller si alta
pe post de compute node.
Initial am inceput cu un ubuntu, dar am abandonat si am trecut la debian
jessie. Motivul abandonului a fost nu atat avertizarea lui Adi Pircalabu ca a
avut probleme cat faptul ca ajunsesem la o incurcatura de pachete de la
care era mai simplu sa reinstalez, fiind o masina de teste.

Ok, am reinstalat, am configurat cele doua masini cu kvm (am instalat si pe
prima partea de compute node) si totul (aproape) merge.
Cu o singura problema prin partile esentiale: cele doua hypervizoare apar
ca "down".
De fapt interesant este ca apar intermitent cand up cand down.
Procesul nova-compute exista pe ambele, am activat debug =true in
nova.conf dar nu gasesc prea multe lucruri in nova-compute.log
Ma gandesc ca e posibil sa fie vreo problema de autentificare, fie vreo
parola gresita, desi am tot cautat si nu gasesc, fie vreo optiune mai
obscura ( de exemplu lipsa versiunii la keystone url) dar am dificultati in a
gasi "de unde sa o apuc" :)

Ce e interesant este ca la instalarea anterioara (cea cu ubuntu), nova-
compute nu pornea deloc ca serviciu, ci doar manual (rulat nova-compute
din consola)
Cum eu am pastrat o parte din config din varianta asta, e posibil sa fi
propagat vreun typo ceva in noul config, dar nu reusesc sa il identific...
organoleptic.

Mihai Badici[1]

--------
[1] http://mihai.badici.ro