Ok. Daca vrei sa scapi de bataile de cap cu instalarea Openstack-ului
poti folosi un installer. Cele pe care le stiu eu (RHEL/CentOS based):

1. Packstack daca vrei un mediu de joaca rapid:
https://www.rdoproject.org/Quickstart

2. TripleO: aduce functionalitati suplimentare precum HA pentru
controllere, deployment de cluster Ceph, izolarea serviciilor in
diferite retele. Dezavantajul e ca ai nevoie de o masina mare (min
24GB RAM) pentru un mediu de test cu componente minime(1 controller, 1
compute) si e oarecum complex(Openstack deployed by Openstack cu Heat
+ Puppet).
http://docs.openstack.org/developer/tripleo-docs/