Nu te ajuta in cazul de fata, dar din experienta mea cu Openstack:
- la un moment dat, cu putin noroc vei reusi sa pui pe picioare ceva aparent
functional; vei fi probabil tentat sa il pui in productie. NU O FACE! In curand
ceva se va fute in mod oribil si vei sfarsi uitandu-te la el ca vitelul la
poarta noua in timp ce clientul urla la tine.

Eu is mai prostovan de fel si YMMV, mai ales ca nu m-am mai uitat la proiect de
vreo doi ani, dar parerea mea e ca daca nu esti destul de intim cu python si
openstack (developer level skills), atunci o sa ai probleme.

Daca vrei musai Openstack, cred ca muritorii/sysamdinii de rand ar trebui sa se
uite la distributii gen Mirantis Heat (or fi si altele) unde ai si
posibilitatea sa cumperi suport, altfel cred ca e o idee buna sa incerci si
Cloudstack sau OpenNebula care sunt mai putin complexe/dificile.

My 2 pence,
Lucian

--
Sent from the Delta quadrant using Borg technology!

Nux!
www.nux.ro