On 1/10/2015 10:57 AM, Mișu Moldovan wrote:
> [...]
daca e aplicatia ta poti sa te joci cu coduri escape, merg pe orice
terminal vt100; spre exemplu am facut mai de mult o aplicatie care
pornea vreo 4 workeri si fiecare scria in bucata lui de terminal, si
daca nu ma insel prima sau ultima linie era un fel de status bar
ce-i drept, erau cam multe hardcodari pe acolo, ca deh, script rapid sa
fie, ideea este insa ca in cazul asta trebuie sa poti controla tu
aplicatia sa fie 'friendly' si sa nu scrie pe unde nu are voie, deci
screen-ul e cu multi pasi inainte ...

Alex