Îmi place că în bybou pot selecta eu frecvența de refresh a elementelor
individuale din status bar. Eu aveam nevoie să afișez temperatura și am
putut adăuga ușor un plugin custom care să îmi citească temperatura dintr-o
locație de prin /proc. Nu știu dacă tmux afișează by default informație
statică, sau are și refresh, dar bybou e super pentru nevoile mele.

Mulțumesc încă odată