On 1/10/2015 12:01 PM, Andrei Prodan wrote:
> Eu as merge un pic mai sus decat terminal escape codes, pentru a-mi pastra
> ce mi-a mai ramas din bilute... o biblioteca de CLI windowing e utila si
> sunt unele care par chiar usor de folosit (
> http://urwid.org/examples/index.html <http://urwid.org/examples/index.html#>
> , http://urwid.org/tutorial/index.html, sau plain ncurses, doar ca ala pare
> un pic mai greoi)
ca sa folosesti curses in bash mai complicat dpdv al performantei (nu
precizasem, ce facusem eu era script bash); fork de fiecare data la
vreun program in cine stie ce ca sa tipareasca cum trebuie pe ecran
intr-adevar, daca vrei (si ai si timpul necesar) sa faci o treaba cu
adevarat buna si sa o poti refolosi ulterior ... cu atat mai bine (sau
sa folosesti ceva deja creat)

Alex