On Friday 06 November 2015 11:40:51 Adrian Joian wrote:
> Salut,
>
> In functie de ce distributie de openstack ai (pentru ca nu ai mentionat)
> configuratia pentru GRE o gasesti in /etc/neutron/plugins/openvswitch
>
> integration_bridge=br-int
> tunnel_id_ranges=1:1000
> enable_tunneling=True
> tunnel_bridge=br-tun
> *tenant_network_type=gre*
>
> Nu iti trebuie bridge-uri pe interfete - sunt explicate pe net toate
> flowurile atat pe compute-uri cat si din neutron sunt slide-uri de la
> hastexo cat si pe blogul de la rdo.

E kilo.
Intre timp am dat de pdf-ul de la hastexo, acum citesc.
Setarile de care zici le am ( sunt distribuite in ml2_conf.ini si
ovs_neutron_plugin.ini dar cred ca e ok)
Cea care lipseste e tenant_network_type=gre ; am in schimb tunnel_types=gre
dar nu cred ca e echivalent.
Chestia e ca mai jos:

ovs-vsctl show
f8bc2f60-ee4b-4aa1-9a1d-4a76aa0d373d
    Bridge br-tun
        fail_mode: secure
        Port patch-int
            Interface patch-int
                type: patch
        Port br-tun
            Interface br-tun
                type: internal
    Bridge br-int
        fail_mode: secure
        Port "qvo82ea0616-9b"
            tag: 1
            Interface "qvo82ea0616-9b"
        Port br-int
            Interface br-int
                type: internal
        Port "qvo713031b4-8b"
            tag: 2
            Interface "qvo713031b4-8b"
        Port patch-tun
            Interface patch-tun
                type: patch
    ovs_version: "2.3.0"

Nu e nici un gre pe nicaieri, nu ar trebui sa am ceva cu gre pe aici?
Openvswitch de unde stie ca trebuie sa fie gre? Nu ar trebui sa fie un
parametru
la o interfata?