> 192.168.133.112 este local_ip in
> /etc/neutron/plugins/openvswitch/ovs_neutron_plugin.ini
> Practic e folosit ca adresa pentru capatul local al tunelului deci nu
> are importanta daca e pus pe interfata fizica, vlan, bridge atata timp
> cat ai conectivitate cu adresele remote_ip.

Ah, acum ma dumiresc: in exemplul din install se presupune ca am un link
intre eth2 de pe controller si eth2 de pe compute, just?
Eu am avut initial acest link, pentru ca am folosit interfetele din vrack;
acum am scos una din interfete deci nu mai am link intre ele.

Mihai Badici[1]

--------
[1] http://mihai.badici.ro