> Ah, acum ma dumiresc: in exemplul din install se presupune ca am un link
> intre eth2 de pe controller si eth2 de pe compute, just?
> Eu am avut initial acest link, pentru ca am folosit interfetele din vrack;
> acum am scos una din interfete deci nu mai am link intre ele.

Da, daca ai urmat diagrama urmatoare ai reteaua Tunnel network, pe
interfata 2 folosita doar pentru traficul de overlay networks:
http://docs.openstack.org/kilo/install-guide/install/apt/content/figures/1/a/common/figures/installguidearch-neutron-networks.png

Teoretic ai nevoie de conectivitate L3 pentru tunele deci cred ca daca
setezi corect local_ip pe noduri si te asiguri ca ai conectivitate
intre local_ip si remote_ip ar trebui sa mearga. Recomandarea este,
insa, sa ai o retea dedicata peste care sa pui retelele overlay.