On Sb, 11 iul 20, 16:31:05, Adrian Sevcenco wrote:

> asta se intimpla pt ca arm-urile din cate stiu, nu pot sa booteze usb si sa
> aiba parte de o procedura de install normala .. altfel ai putea avea un
> kickstart custom cu exact ce vrei tu si nu ar mai aparea notiunea de
> bloatware...

Lumea s-a obișnuit așa de tare cu imaginile preconfigurate că nici nu se
mai uită la opțiunile de instalare (Debian are).

> IMHO, arm-ul nu o sa ajunga niciodata desktop daca nu o sa
> suporte operatiunile normale ale unui comp. (bine ca au inceput sa apara
> sbc-uri ieftine x86)

Există sisteme ARM64 cu UEFI și ACPI.

În principiu se pare că ai de ales între firmware proprietar cu bug-uri
care probabil nu se vor rezolva niciodată sau suport în U-BOOT / Linux
inclus când hardware-ul respectiv deja nu prea mai face față la
cerințele actuale.

Salut,
Andrei