Pai bineinteles ca despre bani e vorba pana la urma, toata lumea are
de platit facturi si firmele isi fac calcule in momentul in care decid
sa canalizeze fondurile catre un produs sau altul, sa sustina un
produs sau sa renunte la el. Si indiferent cat de scump / ieftin /
gratis e o platforma, in momentul in care te bazezi pe ea pe termen
lung si peste noapte te trezesti ca iti explodeaza costurile, te cam
zguduie. Clientii si firmele (care-s si ele la randul lor clienti
pentru altii) au niste asteptari de stabilitate pe termen lung, e
vorba de incredere.

On Tue, Dec 15, 2020 at 1:35 PM manuel wolfshant <wo...@prolinux.ro> wrote:

> le folosesti si bugetezi pt anii urmatori achizitionarea de licente. sau
> migrezi la o alta solutie despre care crezi ca o sa iti aduca mai putina
> bataie de cap. spre pilda sint sigur ca citrix o sa fie fericiti sa iti
> vinda xenserver. dar am mai fi purtat discutia asta daca pe serverele
> alea rula Windows sau AIX ? prea multa lume confunda free din free
> speech cu free din free beer. asa cum a zis si ender, in spate exista
> intotdeauna niste costuri. daca nu le constientizezi si nu le asumi.. ai
> o problema.

> [...]

Adi Pircalabu