On December 16, 2020 8:58:43 AM GMT+02:00, du...@gmx.com wrote:

>de Oracle, ce alte optiuni mai sunt?

>https://www.reddit.com/r/linux/comments/lkwe1/ascendos_another_rebuild_of_red_hats_enterprise/

>Apropo de CloudLinux, bănuiesc că știi,
Stiu, exact la asta ma refeream. Una dintre discutiile avute intre ăștia de dam
ajutor pe canalele.#centos* este in ce masura chiar isi pot permite investitia
maricica pe care au promis-o.

# dar nu se înțelege de mai sus
> [...]
>„comunitară” pentru cei ce au trecut pe CentOS 8 deja. Nu va necesita
>reinstalare, ci doar o schimbare de repouri și chei pentru semnarea
>pachetelor. Mai multe la
>https://blog.cloudlinux.com/announcing-open-sourced-community-driven-rhel-fork-by-cloudlinux.
>
>Pe scurt: „If you are running CentOS 8 - we will release an OS very
>similar to CentOS 8 based on RHEL 8 stable. We will provide stable and
>well-tested updates until 2029 - completely free. You will be able to
>convert from CentOS 8 at any moment by running a single command that

Iar pe de alta parte celor care se ocupa acum de CentOS  li s-a cerut sa
publice metodologia completa ( cu scripturi , CI  samd ) cu care e "fabricat"
CentOS.

Eu deocamdata astept sa vad noile tipuri de abonamente pe care le-a promis RH.
Cu siguranta _nu_ voi abuza de tipul de abonament gratuit ("devsub") pe care il
au deja in oferta si din care am de la lansare, asa cum au sugerat unele voci
din public.