De lămurit m-am lămurit după primele două mailuri, după aia discuția a evoluat într-o direcție care nu mai avea nici o noimă pentru că evident dacă pleci de la alte ipoteze ajungi de cele mai multe ori la alte concluzii.

Înclusiv la analiza pe domeniul meu deși eu precizasem încâ de pe la început că nu de el e vorba. Ca și data trecută cu containerele.

Dacă ar fi fost o problemă de la gmail probabil că ar fi fost suficiente confirmări în primele 10 minute. Așa... cumva înțeleg și de ce s-a stins traficul pe lista asta, care eu zic că ar mai fi avut încă o noimă de "semi-socializare cu beneficii IT", dar na, se zice că IT-știi sunt oricum antisociali deci nu trebuie :)