Mai mult nu știu ce pot face pentru tine. Trebuie să te gândești și tu că tot făcându-i pe alții incompetenți s-ar putea să ți se întoarcă tratamentul.

Ceea ce am avut nevoie atunci era o confirmare sau o infirmare a unei situații. Nu s-a putut, n-a fost cu supărare, m-am descurcat ulterior...

Am expus logica după care am analizat situația, am recunoscut unde am greșit...  De mult nu am mai avut nevoie de suport la configurare de pe lista lug, sunt lucruri cu care lucrez des și le cunosc bine, altele cu care lucrez rar și le știu mai puțin bine, ca toată lumea.

Pentru configurări e plin netul de tutoriale, s-a mai discutat topicul ăsta. Când apare o situație care îi poate afecta pe mai mulți e util un mesaj pe listă exact din motivul ăsta. Dacă ești singurul care are problema... e de la tine. Am priceput și am remediat.

Sănătate!