Eu înțeleg foarte bine cum funcționează SPF dar aici la DNS ai dreptate că am făcut o presupunere greșită și anume că dacă DNS-ul public al google a updatat recordul și respectivele servere o să rezolve la fel, plecând de la ideea că au o arhitectură mai centralizată ceea ce s-a dovedit că nu e adevărat.

Cumva am observat o anomalie și am avut o reacție care s-a dovedit greșită dar ideea de a analiza cauza anomaliei era corectă. Intre timp mi-am răspuns singur când am avut posibilitatea să testez de la un domeniu care îndeplinea condițiile.

Nu poți să mergi pe ideea că tot ce face gmail e bine; probabil că în 90% din cazuri e, poate și în 99%, dar uneori se mai întâmplă. De aici ironia cu Titanicul ; de ți-am greșit, îmi cer iertare...