> Mda scuze de flame, am uitat ca nu pot sa imi dau cu parerea pe lista asta
> fara sa iasa scantei. Am avut ocazia sa stresez si amd64 si
> ia64. Si cand zic amd64 sux, nu inseamna ca ii urasc din adancul inimii,
> si n-as pune in viata mea mana pe asa ceva. Doar ca performantele mi s-au
> parut slabe comparate cu promovarea lor pe piata (daca ati luat un linux
> journal mai nou o sa vedeti ca nu ai loc pe pagini de reclame cu
> blade-servere cu amd64). Ma rog, e surprinzator cati oameni si-au dat cu
> parerea crezand ca de fapt e o flama amd-intel, fara sa fii vazut vreodata
> [...]

Ma simt un pic vinovat de raspunsul destul de lung si de dur (cel putin la
inceput). Am vrut doar sa subliniez faptul ca atunci cand e vorba de servere
nu te prea intereseaza SSE/SSE2/3DNow/etc. Si am cautat sa fiu cat de cat
impartial. e drept ca nu am pus mina pe un AMD64, dar de vreun an de zile
am citit review-uri de p4 si amd64 in toate mediile posibile si imposibile
(de fapt citesc review-uri de mai mult timp, de cand AMD a demonstrat un
Hammer la 800 taman vizavi de IDF si rulind un SuSe pe 64). Si mai salivez
periodic pe www.flamingo.ro (parca au fost primii care au adus AMD64 in
bunle cu placa MSI). Din pacate ce poti lua afara cu 450 dolari la noi costa
inca 700 de euro (si a scazut de la 800). Asa ca mai asteptam si ne dam cu
parerea pe lug.

Tiberiu

P.S. ca absolvent de hardware si cu ceva experienta de vreo 15 ani in ce
inseamna microprocesoare pot sa zic fara sa mint prea tare ca ma pasioneaza
acest razboi al microprocesoarelor din ziua azi. Si pot sa sustin oricand cu
mina pe microprocesorul meu intel ca Amd K7 si K8 sunt doua variante
bine proiectate ale arhitecturii de kkt care este x86 :). Iar de departe P3
fost mai meserias decat P4 (doar ca s-a oprit cu 'rampa' pe la 1 Giga si nu
mai scala), ca dovada ca Centrino din 2003 e urmasul lui P3  si nu al P4 :)