> [...]
> impartial. e drept ca nu am pus mina pe un AMD64, dar de vreun an de zile
> am citit review-uri de p4 si amd64 in toate mediile posibile si imposibile
> (de fapt citesc review-uri de mai mult timp, de cand AMD a demonstrat un
> Hammer la 800 taman vizavi de IDF si rulind un SuSe pe 64). Si mai salivez
> periodic pe www.flamingo.ro (parca au fost primii care au adus AMD64 in
> bunle cu placa MSI). Din pacate ce poti lua afara cu 450 dolari la noi costa
> inca 700 de euro (si a scazut de la 800). Asa ca mai asteptam si ne dam cu

Nu e cazu sa ai mustrari de constiinta. Atata timp cat ai argumente mai
solide decat "stiu eu ca amd e mai tare ca intel, ca am un athlon MP acasa
care rupe" cred ca oricine va aprecia "cearta". Eu am fost intotdeauna de
principiu ca nimic nu e pentru totdeauna, si nu toate lucrurile pe care le
stiu eu sunt adevarate.

> Tiberiu
>
> P.S. ca absolvent de hardware si cu ceva experienta de vreo 15 ani in ce
> inseamna microprocesoare pot sa zic fara sa mint prea tare ca ma pasioneaza
> acest razboi al microprocesoarelor din ziua azi. Si pot sa sustin oricand cu
> mina pe microprocesorul meu intel ca Amd K7 si K8 sunt doua variante
> bine proiectate ale arhitecturii de kkt care este x86 :). Iar de departe P3
> fost mai meserias decat P4 (doar ca s-a oprit cu 'rampa' pe la 1 Giga si nu
> mai scala), ca dovada ca Centrino din 2003 e urmasul lui P3  si nu al P4 :)

> [...]

Dan Nae
Romanian Education Network
Bucharest NOC