Hello Dan,

Friday, January 16, 2004, 5:40:48 PM, you wrote:

DN> Eu m-am jucat cu niste teste de transfer mem-to-mem in retea, pe placi de
DN> 10G. Am avut 2 amduri, cu placi diferite. Unul era varza, altul s-a comportat
DN> relativ bine. Parerea mea a fost ca desi au super banda i/o, super acces la
DN> memorie, etc, procesoarele sunt cam slabe a.i. nu poti sa le folosesti
DN> intr-o aplicatie reala care sa foloseasca la maxim capabilitatile
DN> chipsetului si chilu de memorie pe care poti sa-l pui in plus pe ele. Cei

Erau Opteroane? Din cate stiu eu, Opteronul (care merge si multiproc,
parca se numea FX51) are controller de memorie integrat si banda mai
multa chiar decat P4.

--
Best regards,
 Daniel                            mailto:[EMAIL PROTECTED]

---
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/

Raspunde prin e-mail lui